Tempe Goreng Malas

Hi korang! Suka makan tempe tak? Harini bukan nak share pasal resepi pun. Saje je nak kongsikan menu tempe goreng tempohari. Nak post gambar ajepun. Sebelum ni Kak Bell pernah kongsikan resepi Tempe & Ikan Bilis Goreng Sambal. Disebabkan pada hari tersebut memang malas sangat nak memasak, so buat yang sesimple yang boleh. Lagipun kaki Kak Bell sakit lepas turun tangga office sebab lift rosak! Tu yang tak larat sangat nak memasak. Btw, kurus dah sikit kaki lepas turun lebih dari 14 tingkat! Sampai harini pun tak baik2 lagi. Itulah kan rajin sangat exercise. Malas masak tapi perut lapar, so inilah hasilnya. Tempe goreng dengan salad dan tomato. Jadilah nak isi perut yer! Itu je pun nak cerita. K Bye.


CONVERSATION

0 comments:

Instagram

Follow Us